niedziela, 26 czerwca 2016

Mecz Challenge przegrany z M.L. 62 60





























Grałem wczoraj mecz Challenge ze znajomym. Niestety pomysłów starczyło na 2 gemy. Znajomy regularnie wygrywa turnieje, więc doświadczenie ma ogromne. Nie pomógł mi nawet fakt, że był zmęczony, bo grał przed naszym meczem 2 godziny - też w ramach turnieju. Nic mi to nie pomogło, nie mogłem nawet rozrzucać i przetrzymać go kondycyjnie - szybko się połapał co gram i zaczął narzucać swój styl gry i w końcu go narzucił. Potem miałem mało do powiedzenia, tak szczerze mówiąc :). Zobaczyłem, ile mi brakuje do pewnego poziomu i bardzo dobrze. To na pewno dobra wiedza na przyszłość. Muszę więcej grać o stawkę. Przed meczem wiedziałem, że będzie ciężko i tak było :). Ogólnie mimo wszystko cieszę się, że zagrałem.

2 komentarze:

  1. Ja bym chciała się zapytać skąd jest ten wykres? Pierwszy raz widzę coś takiego. Również gram w tenisa, ale nigdy nie widziałam takiego schematu. Czy mogłabym się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to wykres z miCoacha Adidasa. Niestety program nie jest już kontynuowany, właśnie dziś się dowiedziałem, bo od dłuższego czasu nie mogłem ściągać treningów :(.

      Usuń