niedziela, 5 czerwca 2016

Tenisowa Liga ProPlay. Mecz #1. z J.K. Wygrany 62 75.
































Pierwszy mecz ligowy w Tenisowej Lidze ProPlay za mną. Udało się wygrać. Przeciwnik mi znany, serdeczny Kolega.

Znając swoje tenisowe ułomności, w tym głowę, postanowiłem grać spokojnie od początku. Nie szalałem serwisem i starałem się trzymać piłkę w korcie. Brakowało mi dziś czucia, jakby piłki były martwe. Nie była to wina naciągu, bo świeżo przeciągnięty. FH taki sobie, BH o dziwo nie przeszkadzał, choć był obijany :).

Wynik I seta nie odzwierciedla całości obrazu. Prowadzić prowadziłem, ale było parę gemów równo-przewaga. W II secie to już prędzej.

Kolega przez cały mecz pokazał, że w debla grać potrafi - często przy siatce. Dobry serwis, szczególnie z kickiem parę razy mnie zaskoczył. Potrafił też wykorzystać cały kort.

W II secie Kolega wyszedł na prowadzenie i było bodaj 4:3. Udało się odrobić i na szczęście domknąć mecz.

http://proplay.com.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz