wtorek, 10 maja 2016

5,9km w lekkim tempie




































Choć mi się nie chciało to zrobiłem dzisiaj. Teraz była długa przerwa od sportu, ponieważ nie wypalił jeden tenis a w sobotę miałem ciężką robotę i musiałem odpocząć. Dziś nie było wymówek i jakoś dałem radę. Sam bieg spoko, ale nie chciałem szarżować - jutro muszę z rana się gdzieś stawić. Ogólnie jest bardzo fajnie i cieszę się ogólnie wszystkim. Aha - zapisałem się do ligi i challenge'a. Będę walczył o to, żeby rowerami nie odjeżdżać :).

4 komentarze:

  1. Gdzie zapisałeś się do ligi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Challenge'a: http://proplay.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=595:new-balance-challenge&catid=39:turnieje-pro-play-kategoria

      Jeszcze tylko czekam na start Ligi Pro Play i tam też się zapiszę :).

      Usuń
  2. Ehh, szkoda że nikt nie chce się zapisać do ligi na morelowej, byłoby z kim zagrać :)

    OdpowiedzUsuń